De kracht van buiten reclame

  • Kwaliteit
  • januari 10, 2019
  • Comments Off
buiten reclame

Reclame maken kan op heel veel verschillende manieren. Je adverteert op de televisie, in de krant, laat een reclameboodschap maken voor op de radio of maakt reclame (binnen de zoekmachines) op internet. Steeds meer bedrijven en ondernemingen kiezen echter voor de kracht van buitenreclame. En dat doen ze niet voor niets. Buitenreclame werkt echt, heeft een goot bereik en maakt een onuitwisbare inruk.

Buitenreclame laten maken

In kranten of tijdschriften, op websites of binnen de zoekmachines; reclame maken kan op ontzettend veel manieren. Buitenreclame is een manier van reclame maken die sterk in opmars is. Ondernemers die kiezen voor buitenreclame weten altijd het juiste publiek (en dus de doelgroep) te bereiken in de vorm van mobiel, jong, stedelijk en betrokken publiek Juist binnen deze groepen mensen zitten veel mensen die behalve kennis nemen van de reclameboodschap die je maakt ook daadwerkelijk tot actie (lees: aankoop) overgaan.

Informatie wordt opgenomen in het brein

Kiezen om vooral buiten reclame te maken betekent dat je mensen bereikt die onderweg zijn en dit zijn altijd mensen die in de zogenaamde actieve status zijn. Dat wil zeggen dat alle voor deze groep mensen relevante informatie ook echt opgenomen wordt. En als regel geldt dat hoe meer reclame mensen op deze manier zien, hoe meer ze ook daadwerkelijk zullen kopen. En dat is natuurlijk goed nieuws voor elke ondernemer.

Buitenreclame voor je onderneming

Reclame maken is ook indruk maken, je aan het grote publiek laten zien. Je biedt een visuele indruk. Word je boodschap echt waargenomen, dan wordt die boodschap ook écht opgenomen in je brein en opgenomen in je lange termijn geheugen. De indruk die je dus maakt, blijft voor langere tijd hangen. Je als moderne ondernemer vooral buiten aan je publiek laten zien is ook een perfecte aanvulling op het gebruik van andere media om te adverteren. In combinatie met reclame op televisie, in de krant of de radio blijkt buitenreclame namelijk nóg beter te werken. Bewezen is dat deze combinatie bijvoorbeeld veel meer nieuwe mobiele zoekopdrachten oplevert. Bovendien is ook bewezen dat er meer over je reclamecampagne gesproken wordt via onder meer de sociale media en door mond-tot-mondreclame.

Innovatie

Kies je voor reclame in de open lucht, dan kies je ook voor innovatie. Door deze manier van reclame maken zie je stad en omgeving namelijk sterk veranderen. Steeds meer merken kiezen voor de nieuwste technieken om buiten reclame te maken vooral om zo interactie met de doelgroep te creëren.            

Previous «
Next »